VERZENDING

Wat zijn verzendkosten?

Bij TOMTelecom hebben we verschillende verzendmethodes om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Je bestelling kan morgen bij je thuis geleverd worden, maar ook bij een van de vele PostNL servicepunten.

Wij berekenen geen verzendkosten.

Wat is de levertijd?

Bij TOMTelecom verzenden we elke werkdag jouw bestelling en leveren we de volgende dag. Je ontvangt een verzendbevestiging met Track & Trace code. De meeste bestellingen worden door PostNL geleverd. Soms komt het voor dat je bestelling door UPS wordt geleverd. Dit wordt duidelijk in de verzendbevestiging.

Let op!
Het is bij PostNL drukker dan normaal. Hierdoor kan je pakketje vertraagd zijn. Via de Track & Trace link in je mailbox vind je de meest actuele informatie over je bezorging.

Besteld voor 16:30u Geleverd
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Bovenstaand is van toepassing op producten die op voorraad zijn. Is het product niet op voorraad, dan kan deze in de meeste gevallen alsnog binnen 2 – 3 werkdagen geleverd worden. Neem voor de meest actuele voorraadstatus contact met ons op.

Wat als ik niet thuis ben bij aflevering?

Mocht je niet thuis zijn bij de aflevering van je bestelling? Geen probleem, kleine zendingen zullen bij de buren worden aangeboden. Zijn je buren ook niet thuis, dan wordt je bestelling bij een servicepunt in jouw buurt bezorgd. Je kunt deze dan op een geschikt moment afhalen.

Heb je een groot product besteld? Dan zal deze natuurlijk niet bij de buren worden afgeleverd. Onze bezorger zal de volgende dag bij je langs komen. Weer niet thuis? Dan nemen we contact met je op voor een nieuwe afspraak.

Leveren jullie ook naar België?

Geen probleem! We leveren ook naar België. Je kunt dit gemakkelijk selecteren tijdens het afrekenen. Ben je tijdens het bestellen in België, dan wordt het automatisch voor je ingevuld.